miercuri, 10 decembrie 2008

Primul meu aparat= primele mele fotografii
























































Simt ca m-am pierdut undeva pe drum. Poate nu mai am timp sa vad lucrurile cum le vedeam candva. "Efectul Bucuresti" ma sufoca. doua locuri de munca, zero timp pentru mine. Poate dimineata, cand citesc relaxata cateva pagini pana ajung cu metroul la Pacii. Sunt putin nostalgica. Putin mai mult. Acum un an nu stiam ce sa fac cu atata timp liber. Toate sunt irelevante...Noi sa fim sanatosi!

3 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

spor in continuare cu portretele, imi plac cele cu privirea directa, sunt expresive :)

Mihaela spunea...

nice pictures

Masaj erotic Targu Mures spunea...

din pacate avem din ce in ce mai putin timp pentru noi, uitam sa traim si sa ne bucuram