vineri, 10 octombrie 2008

De ce imi place de mine?


" Pentru ca sunt incapatanata cum n-ai mai vazut. Pentru ca imi pare rau ca nu mai am atata iubire in inima. Pentru ca ma uitam la zece filme pe saptamana. Pentru ca stiu ca exist. Pentru ca sunt aroganta fara rautate. Pentru ca citesc. Pentru ca sunt atat de influentabila. Pentru ca imi place de Cel care m-a facut. Pentru ca imi iubesc familia...si vreau sa o ajut cat mai mult.Pentru ca sunt eu insumi. Pentru ca sunt vulnerabila. Pentru ca nu o arat la tot pasul. Pentru ca imi place sa cant, cum poate sa nu-ti placa cineva caruia ii place sa cante? Pentru ca imi iubesc prietenii. Pentru ca ma cert cu ei si ei ma iarta, oi avea eu ceva bun. Pentru ca sunt om gospodar. Pentru ca incerc sa schimb si atunci cand nu reusesc. Pentru ca gatesc. Pentru ca ma exprim si nu tin in mine. Pentru ca intalnesc rar oameni ca mine si ar fi pacat sa le caut nod in papura. Pentru ca am curajul sa traiesc singura. Pentru ca vreau sa fac lumea mai buna. Pentru ca uneori sunt atat de proasta de-mi vine sa rad. Pentru ca ma imbrac aiurea. Pentru ca sunt mai copil decar cand eram mica. Pentru ca sunt inteligenta fara sa fiu intelectuala. Pentru ca sunt puternica fara sa am muschi. Pentru ca fac dragoste fara bariere. Pentru ca niciodata n-o sa ma darame nimic. Pentru ca nu fur. Pentru ca nu-mi mai trebuie lucruri meschine. Pentru ca nu mai sunt asa de egocentrista. Pentru ca ma rog. Pentru ca, inca, mai am nevoie sa ma placa lumea. Pentru ca sunt sanatoasa. Pentru ca ma umilesc cand ma indragostesc. Pentru ca iubesc si dupa despartire. Pentru ca nu sunt sotie. Pentru ca sunt vie. Pentru ca am principii. Pentru ca uneori cad. Pentru ca mereu ma ridic. Pentru ca sunt razbunatoare. Pentru ca imi cer iertare.Pentru ca ma fac sa rad. Pentru ca ma fac sa plang. Pentru ca incerc sa ma iubesc." M.D

0 comentarii: